Saturday, January 2, 2010

New Song by *weiiyinze*



I think many people face this problem, the one he/she love, but he/she not love them~ lol! this memang sad case laaa...! Include my Friend also kena... haiz... so everyone who in love mia, must appreciate ur another half, because really difficult just can together...!


我爱的人都不爱我?



你懂不懂什么叫着寂寞
它会让你不知所措
你能不能感受到我的伤痛

不懂为何你要这样对我
没有我是否让你好过
那么我也真的是无话可说

为什么我爱的人都不爱我
为什么我要受这一种折磨
你对我很冷漠
也时常不理我
你这样对我我真的很难过

为什么我爱的人都不爱我
是不是我前世犯了什么错
请上帝原谅我
只要一次就够
让我和她会有幸福的以后


copywrite reserve by : weiyin soo



希望有情人能够终成眷属!





-yiNzE-







No comments: